amwayuniv

Amway a ales o abordare socială globală pentru a-și forma angajații din vânzările directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

amwayunivCompania de vânzări directe Amway susține nevoia de a învăța a celor 19.000 de angajați din peste o sută de țări prin programul său de educare socială extins la nivel mondial Universitatea Amway, arată un raport al ATD, Asociația pentru Dezvoltarea Talentelor.

Pentru a conduce munca la aceste universități, compania a desemnat un consiliu mondial format din profesioniști în resurse umane, educare și dezvoltare. Cinci echipe de câte 50 de membri fiecare se vor concentra pe un anumit domeniu de formare a angajaților, inclusiv pe leadership, design și gestionarea schimbării. De asemenea, vor fi dezvoltate capacitățile de antrenare ca utilizatori a celor care vor folosi programele.

Angie Wittkowski, supervizor la proiectul Amway University, a declarat că acești oameni vor fi de o valoare inestimabilă, deoarece vor asigura faptul că angajații au o voce în dezvoltarea programelor de formare. De la lansarea oficială a programului, în august 2014, aproape 94% dintre colaboratorii companiei au urmat un curs de formare la Universitatea Amway.

Amway a investit mult timp și bani în crearea unei experiențe universitare complete pentru angajații săi provenind din multe țări și culturi. Procesul de învățare evoluează continuu, devenind un fenomen social care îi încurajează pe angajați să contribuie la propria satisfacție. Articolele de blog, înregistrările video, imaginile și documentele sporesc experiența unei învățări tradiționale. Toate acestea încurajează participarea angajaților și contribuția la procesul de formare, o problemă de care se lovesc multe companii.

Sursa: HR Dive

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar