Ai un start modest in vanzari directe? Nu te vinde ieftin doar pentru ca esti la inceput

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Pentru că începutul unei afaceri reprezintă piatra de încercare a oricărui antreprenor, am decis să ne oprim astăzi asupra unui articol care sperăm să vă inspire.

Poți fi tu următorul milionar în dolari? Nu te vinde ieftin doar pentru că ești începător în domeniul vânzărilor directe. Istoria ne spune că, în America, multe companii care valorează miliarde de dolari au demarat în garaje sau în dormitoare. Cazuri punctuale: Bill Gates de la Microsoft, Phil Knight de la Nike și Steve Jobs de la Apple Computer. Există, de asemenea, nenumărate povești de succes și în marketingul în rețea, despre persoane ale căror companii sau distributoitori au avut începuturi umile. – scrie MLMAttorney.com.

Articolul continuă cu câteva exemple, poveștile începuturilor unor companii ca Amway, Avon și Mary Kay:

Amway/Quixtar… din cada de baie!

De exemplu, co-fondatorii Amway/Quixtar – cea mai mare companie de marketing în rețea, a debutat când DeVos și Jay Van Andel au amestecat primul lor produs, Detergentul LOC, în cada de baie. Ei începuseră ca distribuitori pentru o companie de vitamine, Nutrilite, pe care Amway Corporation a cumparat-o mai târziu. Amway a continuat ascensiunea cu Nutrilite, prin a deveni cel mai mare vânzător de suplimente alimentare din lume, ajungând la cifre de vânzări de peste 5 miliarde dolari.

Avon… Biblii din ușă-în-ușă

Fondatorul Avon, David McConnell, nici măcar nu era în afaceri cu cosmetice în 1886. El vindea Biblii din ușă-în-ușă, și oferea gratuit mostre de parfum ca modalitate de a intra mai ușor în casele potențialilor clienți. După cum s-a dovedit, clienții săi au fost atât de atrași de mostrele de parfum, încât a pus bazele Companiei California Perfume, redenumită mai târziu Avon. Astăzi, Avon se tranzacționează pe bursa din New York, operează în peste 140 de țări, având vânzări de peste 7 miliarde dolari.

Mary Kay… Pornind de la nimic

După o carieră de succes ca distribuitor de top pentru compania de vânzări directe, Stanley Home Products, Mary Kay Ash și-a început propria mică afacere. Ea a fondat Mary Kay în 1963, utilizând produse, cum ar fi o pudră corectoare folosită pentru a ameliora aspectul pieilor de animale în tăbăcărie și a devenit cea mai cunoscută persoană din vânzările directe. A susținut cursuri în întreaga lume și chiar a fost inclusă ca studiu de caz la Harvard Business School. De fapt, Mary Kay Ash a fost doar una dintre cele trei distribuitoare ale Stanley Home Products care au înființat întreprinderi de multe miliarde de dolari. Colega ei, Brownie Wise, a mers pentru a ajuta la înființarea Tupperware, iar Mary Crowley a fondat Home Interiors. În mod evident, experiențele lor ca distribuitor în vânzări directe le-au permis să aibă succes în noile provocări ce au influențat milioane de vieți și au inspirat alți antreprenori să își dezvolte rețelele lor de distribuitori sau să-și  fondeze propriile companii.

Care este secretul succesului? Un vis puternic și o atitudine pozitivă ne spun cei de la MLMAttorney.com:

Priviți în jur la toți distribuitorii de top ai marilor companii de astăzi și veți găsi persoane care în viața lor anterioară au fost profesori, fie instalatori sau altă categorie cu venituri modeste și perspective la fel de modeste în viață. O stare de spirit pozitivă este necesară pentru că aceasta este o afacere a modului de a gândi. Atitudinea ta este adesea o autoprofeție. Este mult adevăr în cuvintele: „Dacă crezi că poți, ai dreptate! Dacă crezi că nu poți, ai dreptate!”

Deci, data viitoare când credeți că nu se poate face , mai gândiți-vă o dată! Asigurați-vă, totuși, că aveți acces la unul dintre următoarele instrumente: o cadă de baie, un garaj, un dormitor sau un vis.

Sursa: MLMAttorney.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar