Ai clienti si prospecti intre 20 si 40 de ani? Iata cateva sugestii

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Profesioniștii din domeniul vânzărilor directe se confruntă cu cel mai dinamic mediu din ultimii 100 de ani, atât în ceea ce privește vânzarea, cât și în munca de căutare a noi parteneri, este de părere Alan Luce, președintele companiei Luce & Associates, o firmă de consultanță apreciată în industria de network marketing. Cauza acestor schimbări? Potențialii consumatori și prospecți cărora li se adresează produsele și oportunitățile financiare ale companiilor MLM au alte așteptări și preferințe, explică Alan Luce, referindu-se la schimbările sociale care influențează acest tip de afacere. Și totul are la bază transparența globală datorată internetului și comunicării în rețelele sociale.

Iată câteva sugestii pentru a veni în întâmpinarea clienților și a potențialilor parteneri pentru care internetul și social media reprezintă nu doar niște instrumente, ci un stil de viață:

1. Nu poți avea succes într-un parteneriat cu o companie care nu are o imagine transparentă și pozitivă pe Internet și în lumea rețelelor sociale – Facebook, Twitter etc. Imaginea online a companiei, reputația și mesajul acesteia trebuie să fie clar stabilite și susținute de clienți, parteneri și de opinii ale unor părți neimplicate. Persoanele între 20 și 40 de ani verifică totul online înainte de a cumpăra ceva sau de a decide să se înregistreze ca partener.

2. Prospecții din ziua de azi își doresc de la companie să le arate modalități prin care se pot dezvolta, dar fără să le limiteze modul de lucru. Orice distribuitor are acces astăzi la training de vânzări și materiale motivaționale, accesibile online, puse la dispoziție de diferiți experți în domeniul de network marketing. Companiile nu mai sunt singurele surse de consultanță. De aceea persoanele care încep un parteneriat cu o companie MLM lucrează punând în practică diferite modalități de vânzare, iar cea mai bună atitudine a companiilor este să susțină, să recompenseze și să încurajeze o varietate cât mai largă de modalități de vânzare. Majoritatea sistemelor nu reușesc să ofere suport flexibil în acest sens, făcând companiile prizoniere ale tehnologiilor pe care le folosesc, este de părere Alan Luce.

3. Trebuie regândit modul de comunicare. Mesajele către clienții și potențialii parteneri din ziua de azi trebuie să fie:

–          Vizuale

–          Succinte, direct la subiect

–          Accesibile în orice moment

–          Organizate în arhive ușor de accesat

–          Transmise prin diferite medii online, inclusiv forumuri

Dacă strategiile de training și comunicare și materialele nu sunt actualizate conform principiilor de mai sus, potențialii clienți și parteneri pur și simplu nu vă vor da atenție, conchide fondatorul firmei de consultanță.

4. Fiți atenți la modul în care își dezvoltă afacerea noii parteneri. De obicei aceștia introduc noile tehnologii în sistemul propriu de lucru înaintea companiilor. Într-o perioadă atât de dinamică este important de urmărit noii parteneri, nu doar feed-backul venit din partea liderilor de top care, este de părere Alan Luce, sunt mai conservatori.

Sursa: World of Direct Selling

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar