RichGoudis

Află cum vede industria vânzărilor directe Rich Goudis, CEO Herbalife Nutrition

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

RichGoudisCultura și valorile companiei. Acesta a fost răspunsul lui Rich Goudis, CEO Herbalife Nutrition, la întrebarea – Care este lucrul de care sunteți cel mai mândru? – dintr-un interviu pentru Direct Selling News.

Dacă v-ați întrebat de ce o modificare a numelui companiei, prin adăugarea cuvântului Nutrition, iată răspunsul șefului Herbalife: Totul a început ca o campanie de marketing, în urmă cu aproximativ 4 ani, care încerca să explice cât mai bine cine este Herbalife și ce facem noi. Am pus accentul pe faptul că suntem o companie de nutriție care utilizează vânzările directe vs. o companie de vânzări directe care doar vinde produse de nutriție. E o schimbare de mindset și a fost o reașezare importantă a lucrurilor.

Rich consideră că cea mai mare amenințare a industriei în prezent vine din afară, nu dinăuntru. Herbalife și întreaga industrie are oportunitatea de a înțelege cum văd acest domeniu cei care se ocupă de legislație. Trebuie să te întorci în timp la cazul Amway din 1979, care a rămas de referință pentru că atunci FTC a stabilit primele reguli reafirmate acum, în 2016, în cazul nostru. Întâlnirile noastre cu autoritățile de reglementare din toată lumea au fost foarte productive și ne-au oferit claritate în ceea ce privește elementele cele mai importante pentru distribuitori din perspectiva dezvoltării afacerii acestora. Un exemplu în acest sens este diferențierea între distribuitori și clienții preferențiali. – a explicat Rich.

Citește aici interviul integral

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar