peeping-tom

Admirând puțin curtea vecinului… – editorial de Cristina Bărănescu

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

peeping-tomLiderii domeniului de network marketing din România citesc revistele de specialitate… „din afară”, mai ales pe cele din Ungaria. Înțeleg din asta că în Ungaria, la un pas de noi, industria de network marketing a ieșit din faza de Cenușăreasă a zonei de business. De fapt, cele mai multe companii de network marketing vin în România via Ungaria. Să aruncăm deci un ochi în curtea vecinilor, privindu-i cu admirație și, de ce să nu recunosc, cu o ușoară invidie.

Cu o populație la jumătatea celei din România, Ungaria are, conform statisticilor pe 2012, aproape 480.000 de distribuitori. Altfel spus, una din 20 de persoane este implicată în domeniul de network marketing. În România – 303.000, adică un raport de una din 66 de persoane.

Industria de network marketing din Ungaria a înregistrat în 2012 o creștere de 26%. În România, de 9,2%.

Adică România are o populație de două ori mai mare decât Ungaria, dar Ungaria are de 1,5 ori mai mulți distribuitori? E firesc să mă întreb de ce, nu-i așa? Voi ce părere aveți?

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar