sales

ACCELERATE. Sales Conference

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

salesACCELERATE. Sales Conference este cea de a III-a editie a evenimentului dedicat specialistilor in vanzari si business development organizat de BusinessMark.

Intr-un context economic in continua miscare, cu o dezvoltare tehnologica rapida, provocarile nu intarzie sa apara pentru companii nici in zona de vanzari.

Despre adaptarea la piata, emergenta performance marketing-ului, importanta dezvoltarii viziunii de business development si aptitudinile necesare unui om de vanzari pentru a obtine rezultate in contextul economic actual vom discuta in cadrul evenimentului ACCELERATE. Sales Conference, pe 18- 19 noiembrie, in Bucuresti, la Hotel Radisson Blu.

In prima zi a evenimentului se va dezbate tema Tendinte actuale in managementul de vanzari” in cadrul unui seminar sustinut de specialistii in domeniu: CATALIN STANCU, Managing Partner, Sfera Business si ELENA BADEA, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania.

Cea de-a doua zi a evenimentului se va desfasura sub forma unei conferinte in cadrul careia se vor discuta problematici precum:

  • Care sunt principalele dificultati pe care le intampina specialistii in vanzari in prezent?
  • Cum s-a schimbat activitatea specialistului in vanzari in ultimii ani? La ce schimbari ne putem astepta in urmatorii ani?
  • De la Sales funnel la customer journey. Cum ne adaptam?
  • Cum s-a schimbat clientul in ultimii ani si cum le putem satisface asteptarile?
  • Aliniere Sales-Marketing. Cum trebuie sa colaboreze cele doua departamente pentru a asigura un ciclu coerent si complet unui client
  • Era digitala si influenta asupra procesului de vanzari. Cum s-a modificat relatia  dintre vanzator si cumparator?
  • Emergenta e-commerce si influenta asupra activitatii departamentului de vanzari
  • Customer engagement. Cum creezi relatii de lunga durata cu clientii tai ?
  • Perspectiva specialistului in vanzari ca expert /consultant pentru clientii sai

Printre speakerii prezenti in cadrul conferintei se numara:

  • MIHAI PATRASCU, CEO, evoMAG.ro
  • VALENTIN JURCUT, Chief Sales Officer, BNP Paribas Cardif
  • DAN GLAVAN, Business Development Manager, British American Tobacco
  • RARES FLOREA, CEE Commercial Manager,  Vector Watc
  • CECILIA TANASOIU, managing Director, Prometheus /The Group
  • MIHAI ARGHIRE, Partner & Senior Consultant, Brightway
  • VICTOR KAPRA, Social media consultant & blogger
  • CARMEN MARDALE, trainer & coach NLP
  • ALIN GHERMAN, Expert, EXEC-EDU.

 

In cea de-a doua zi a evenimentului va avea loc si un Keynote Speech sustinut de ROBERTA DE SANCTIS, profesor de marketing la SDA Bocconi School of Management, profesor asociat de marketing la Universitatea Bocconi, Responsabila cu Relatia Corporatista in cadrul Masteratului de Marketing si Comunicare, la Universitatea Bocconi. Roberta ne va impartasi informatii fundamentale legate de Leadership-ul in vanzari dar si in ce fel pot actiona organizatiile de vanzari de succes ca o interfata intre o firma si clientii acesteia.

ACCELERATE. Sales Conference va avea loc pe data de 18- 19 noiembrie, in Bucuresti, la Hotel Radisson Blu.

Parteneri: EY Romania, Sfera Business, World Class, Exec-Edu si Leonidas.

Traducere oferita de: Biroul de traduceri Champollion.

Evenimentul are drept parteneri media: 1Asig, Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Startups.ro, Legal Magazin, Learn & Go, 4 Career, Transilvania Business, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, MLM News, Manager Express, Manager.ro, Economia Online, Think Business, Brightway, Antreprenor in Romania si Plan de afacere.ro.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon  (+40 ) 021 313 98 19   sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *