A 50-a aniversare Mary Kay aduce in Dallas 50.000 de oameni

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Dallasul a devenit roz. Cel puțin până pe 7 august, când se  vor încheia cele 18 zile de evenimente organizate la The Kay Bailey Hutchison Dallas Convention Center cu ocazia celei de-a 50-a aniversări Mary Kay.

50.000 de persoane sunt așteptate să participe la acest seminar aniversar, intitulat „One Woman Can”, care se estimează că va avea un impact financiar asupra orașului de 49 milioane de dolari.

Printre participanți se numără, desigur, și David Holl, poate singurul american care deține… o sută de cravate roz. Asta deoarece este singurul CEO al unei forțe globale de muncă de aproape 3 milioane de femei care trăiesc și respiră roz.

Tranziția remarcabilă a companiei este legendară, dar evoluția ei în timp merită trecută încă o dată în revistă.

Beauty by Mary Kay a fost fondată, în 1963, de Mary Kay Ash și fiul ei de 20 de ani, Richard Rogers, într-o hală industrială de 500 de metri pătrați, folosind economiile de-o viață de 5.000 de dolari.

Compania avea nouă consultanți în frumusețe independenți, care vindeau opt produse. Prima „convenție”, a avut loc la depozitul companiei, unde 200 de participanți au cinat pui gătit de Mary Kay. Ei au sărbătorit 199.000 de dolari vânzări în primul an, realizate de o forță de vânzări care a crescut la 318.

Anul acesta, gigantul va aduce vânzări de 3,5 miliarde de dolari, de la 3 miliarde de dolari în 2012, spune Holl. 70% provin din 37 de piețe externe. Cea mai mare piață externă este China, care are 700.000 de consultanți de frumusețe independenți, comparativ cu 600.000 în Statele Unite.

Fondatoarea Mary Kay Ash a încetat din viață în 2001, la 83 de ani.

 

 

Surse:  Dallas News

Dallas Business journal

Nbcdfw.com

[slideshow post_id=”4052″]

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar