Tiens

6.500 de angajati ai celei mai mari companii de vânzari directe din China, Tiens, în excursie în Franta – ceva obisnuit, potrivit expertilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

TiensGrupul Tiens a uimit Franţa, dar şi restul lumii, atunci când a trimis într-un tur de lux în Paris şi pe Coasta de Azur nu mai puţin de 6.500 de angajaţi, toate cheltuielile plătite, cu ocazia celei de-a 20-a aniversări – dar experţii spun că pentru cea mai mare companie de vânzări directe din China, este ceva aproape banal (business as usual).

Nivelul evenimentului, care nu este singular, nu este surprinzător pentru o companie care acum declară 12 milioane de distribuitori în peste 100 de ţări, cu precădere în Europa de Est –  Rusia este o piaţă uriaşă – şi America de Sud, precum şi Indonezia. Modelul Amway de producţie şi vânzare a produselor de îngrijire a sănătăţii, de la aparate de ozonificare la şampon şi suplimente nutritive, al cărui stil a fost adoptat de Tiens, i-a adus acesteia profituri de 438 milioane de dolari în 2009, potrivit Forbes.

Unii dintre cei care au mers în excursia în Franţa sunt din Rusia şi Kenya, împreună cu peste 5.000 de persoane care au venit din China. Nu este deloc neobişnuit că un asemenea grup a atras atenţia unei importante părţi a presei, într-o ţară dornică să-şi crească statutul cu turiştii chinezi: oaspeţii au fost cazaţi în circa 80 de hoteluri, transportaţi în 146 de autocare, şi au avut parte de vizite private la Muzeul Luvru şi la raionul Galeriile Lafayette din magazinul din Nisa. Fondatorul Tiens, Li Jinyuan a fost primit de prim-ministrul Franţei, Laurent Fabius, şi a condus într-un jeep la o paradă în Nisa pentru a sărbători aniversarea sfârşitului celui de-Al Doilea Război Mondial.

„Tiens este cea mai internaţională companie din lista noastră (cele mai bogate companii, cei mai bogaţi oameni din China – publicată în anuarul China Rich List). Aproximativ 70% din vânzările lor sunt la export, ceea ce este chiar mai mult decât Lenovo (gigant computere). Iar ei organizează evenimente internaţionale pentru angajaţii lor din vânzări de mai bine de 10 ani.”

Rupert Hoogewerf, CEO Hurun Report, editor China Rich List

Odată cu boom-ul recent de pe pieţele de acţiuni din China, care, în ciuda relativei descreşteri a PIB-ului Chinei, a dublat valorizarea multor companii listate în ultimele 6 luni, este probabil că „2015 va fi un an foarte semnificativ pentru extinderea internaţională a companiilor chineze”, sugerează Hoogewerf. „Întreprinzătorii chinezi sunt foarte dinamici. Companiile lor au ajuns la maturitate, iar acum gândesc la nivel mare. Ele sunt gata să meargă peste ocean, ceea ce este în concordanţă cu politicile guvernului chinez. Aşa că cred că vom vedea mai multe mari achiziţii internaţionale anul acesta.”

Sursa: ibtimes.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar