5 secrete pentru a face mai multe vanzari

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Vânzările tronează în noua economie. Succesul tău va fi determinat de capacitatea de a genera venituri nu doar vânzându-ți produsele și serviciile, ci şi pe tine. Iată 5 semne că eşti bine poziționat pentru a reuși în arta de a vinde, indicate de Entrepreneur.com:

1. Amintește-ți că ești într-o afacere cu oameni. O mulțime de agenţi de vânzări sunt prinşi în ceea ce vând și uită că sunt într-o afacere cu oameni. Clientul vrea să fie tratat personal. Este o problemă uriașă astăzi atragerea atenției și menținerea interesului clienților. Înainte de a vizita sau de a lucra cu orice client, reaminteşte-ţi că este un individ unic, care merită un tratament distinct.

2. Concentrează-te pe rezultate, nu pe efort. Vânzările nu sunt despre organizare, planificare sau întâlniri – ci despre obţinerea de rezultate. Oamenii de vânzări îşi petrec adesea timpul ocupaţi cu altceva, decât în faţa clienţilor, care le pot cumpăra produsele. Succesul tău în vânzări este despre obținerea de rezultate și asta înseamnă să-ți pui produsele în mâinile cât mai multor clienți. Un agent de vânzări foarte bun ştie cum să atragă atenţia clientului și să prezinte produsul sau serviciul într-un mod în care să-l facă pe client să cumpere. A nu se confunda rezultatele cu eforturile. Nu încerca să obții o programare – ori o obţii, ori nu.

3. Fă lucrurile inconfortabile. Cei mai buni oameni de vânzări sunt atât de convinşi de oferta lor, încât sunt dispuși să meargă în fața clienților duri, să pună întrebările grele și să încheie vânzarea. O dată pe lună, sună clienţii mai dificili și păstrează legătura mult timp după ce toată lumea a renunțat. Nu poţi încheia afaceri mari, fără a intra în apele adânci unde înoată peștii cei mari.

4. Uimeşte clientul. Oamenii buni de vânzări caută modalități de a inspira implicarea emoţională a clientului și de a crea urgența cumpărării. Când uimești un client, faci o diferență și îl determini să vrea să rămână în legătură cu această experiență. Poți lua orice produs – chiar şi unul plictisitor – și să îi faci o prezentare deosebită. Obişnuitul nu se vinde. Uimeşte-i cu prezentarea ta, cu vestimentația, cu credința ta în produsul sau serviciul pe care îl oferi.

5. Cere comanda. Acest lucru poate părea foarte simplu, dar majoritatea agenţilor de vânzări nu cer comanda. E greu de crezut, dar este adevărat. Un studiu recent făcut la peste 500 de afaceri a demonstrat că agenții de vânzări nu au cerut să încheie afacerea în proporţie de peste 70% din cazuri. Indiferent de produsul tău, de preţ sau de cât de profesionist ești, dacă nu ceri comanda, vei vinde doar celor care aveau oricum de gând să cumpere. Păstrează o evidență a fiecărui client. Acest lucru te ține focusat și îți va crește vânzările.

Sursa: Entrepreneur.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar