Vanzari-directe-MlmNews.ro

5 Moduri în care vânzările directe contribuie la creșterea economiei mondiale

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Vanzari-directe-MlmNews.roInventată în America, industria vânzărilor directe are un impact global, prin acest canal de distribuție rulând anual miliarde de dolari. Dincolo de vânzările propriu-zise însă, acest domeniu contribuie în diferite moduri la dezvoltarea ecolonimei mondiale. Iată câteva dintre acestea:

  1. Susține proprietarii de afaceri mici. Potrivit celor mai recente statistici oferite de WFDSA, peste 100 de milioane de oameni sunt implicați, la nivel mondial în vânzări directe ca parteneri independenți.
  2. Furnizează educație financiară și antreprenorială. Companiile de vânzări directe nu pot avea succes decât oferind suport prin traininguri partenerilor lor independenți. Indiferent că este vorba despre materiale de training online, mentorat direct oferit de sponsori, materiale de training tipărite, cursuri și evenimente de training, acestea acoperă o zonă foarte largă, de la abilități specifice activității de vânzări directe și network marketing, până la antreprenoriat, marketing, vânzări, servicii clienți și contabilitate.
  3. Susține producția unor game vândute la nivel global. O serie de fabrici, din SUA, dar și din China, alte zone ale Asiei sau Europa, asigură produsele din categoria wellness, îngrijire personală sau a locuinței, haine, accesorii sau educație, care sunt vândute ulterior în toată lumea.
  4. Susține implicit dezvoltarea serviciilor de curierat. Dezvoltarea la nivel international a companiilor de vânzări directe se traduce în investiții masive în logistică și zeci de mii de colete trimise anual, atât intern, cât și internațional. Spre exemplu, numai Amway trimite aproximativ 1700 de transporturi aeriene și 10.000 de containere peste ocean anual, potrivit datelor oferite de șeful lanțului de aprovizionare, George Calvert.
  5. Contribuie la comerțul internațional. Prin producția și livrările la nivel internațional, au fost practic doborâte barierele de comerț internațional. De exemplu, companiile de vânzări directe fac afaceri de peste 4 miliarde de dolari anual în Rusia.

La nivel global, vânzările directe cresc anual, atât în ceea ce privește volumul vânzărilor, cât și în privința numărului de parteneri independenți. 46% din aceste vânzări au loc în zona Asia-Pacific, acest procent urmând să crească, potrivit estimărilor.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *