4 pași de urmat pentru a obține fani prin webinare

4 pași de urmat pentru a obține fani prin webinare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

4 pași de urmat pentru a obține fani prin webinareOrice companie MLM are nevoie de angajați, distribuitori și clienți. Dar știai că pentru a avea cu adevărat succes în această lume hyper-socială, hyper-conectată ai nevoie și de fani? Fanii se diferențiază de clienți prin faptul că au un simț mai puternic al atașamentului față de o marcă sau organizație. Acest atașament este de ajutor pentru că fanii vor duce vorba mai departe cu pasiune despre compania ta. Poți apela la ei pentru a te ajuta cu orice campanie sau obiectiv.

Asta este și recomandarea celor de la Zoom, care mărturisesc că s-au bazat pe fani pentru a atinge o creștere organică masivă.

Și tu îți poți construi propriul bazin de fani. În primul rând, trebuie să înțelegi de unde vin fanii. Primii tăi fani, obținuți organic, vin din simplul motiv că au încercat produsul tău și le-a plăcut mai mult decât cel al competiției. După aceea, trebuie să ai grijă de această bază de fani pe măsură ce continui să o crești. Pentru asta este nevoie să creezi o relație cu clienții tăi. Unul dintre cele mai bune moduri să faci asta este prin webinare. Și iată cum:

1. Dă-ți seama ce vor clienții tăi cu adevărat.

Clienții tăi îți cumpără produsul pentru un motiv. Ceea ce se vede din partea ta este tranzacția, dar ceea ce ai nevoie cu adevărat acum este să știi care este motivația din spatele achiziției. Începe să cauți modele, de exemplu ce combinație de produse sunt cumpărate mai des și fă o corelație între ele. O idee și mai bună: Întreabă-i! Obține un feedback din partea clienților fie prin telefon, fie prin e-mail individual sau prin studii de piață structurate.

2. Află ce trebuie să învețe.

Să spunem că deții o companie de cosmetice și tocmai ai observat că majoritatea comenzilor tale sunt pentru numai 3 produse pentru machiajul ochilor. Fă pasul logic următor și încearcă să-ți dai seama de ce ar avea nevoie oamenii să știe pentru a folosi aceste produse. Dacă deja cumpără aceste produse, știu lucrurile de bază, dar pot oricând afla lucruri noi despre tehnici speciale. În acest caz, de exemplu, ai putea răspândi vorba despre tehnici greșite în aplicarea machiajului pentru ochi.

Dar dacă aceste produse sunt în general doar ustensile specifice precum pensule, pensete etc.? Poți să aduci asta în favoarea ta. În acest caz, poți să răspândești vorba despre soluții de depozitare și despre cum să îți cureți ustensilele. Există un subiect de dezbătut pentru fiecare caz în parte.

Cel mai important lucru pentru fiecare situație este să captezi cât mai mulți clienți cu putință fără să diluezi subiectul prea mult. Trebuie să găsești punctul de interes cu care captezi atenția tuturor fără să ajungi să te adresezi clienților dedicați. Informațiile pe care le ai îți va furniza datele generale pentru a-ți construi webinarul. Dacă o proporție mai mare de clienți alege să cumpere un produs anume sau un set de produse anume, ar fi bine să dedici mai mult timp acestui lucru și să vorbești în proporții egale despre ele pe parcursul sesiunii tale.

3. Promovează-ți webinarul.

Acum nu este momentul să fii precaut. Strigă cu toate puterile: „Participă la webinarul nostru!!!” Folosește social media, blogurile, emailul, newsletterele, echipa ta de vânzări și multe alte mijloace care îți pot trece prin minte pentru a răspândi vorba despre webinarul tău. Asigură-te că ai descris webinarul, inclusiv speakerii invitați și subiectele acoperite. Poți organiza chiar și o tombolă pentru a crește audiența.

4. Fă un pic de magie în webinar!

Când creezi un webinar este important să te asiguri că nu ești pur și simplu plictisitor de moarte. Poți începe cu niște slideuri introductive, dar treci repede la părțile interactive ale webinarului. De exemplu, în loc să descrii un produs, fă-i o demonstrație live în timpul webinarului. În loc să spui „Clienții noștri iubesc produsul acesta”, invită un client să își povestească propria experiență. Fiecare dintre cei pe care îi inviți ar trebui să fie un expert în subiectul dezbătut. Acest lucru te va ajuta să furnizezi o experiență din care atât tu, cât și clienți pot realmente învăța.

Punctul final al webinarului ar trebui să fie sesiunea de Q&A (Întrebări și răspunsuri). Acest lucru are ca scop stabilirea dialogului cu clienții tăi și îi va face să se simtă parte din demers, să aibă experiența reală a participării.

Vrei să îți lansezi propria afacere MLM? Citește cum să faci asta prin construirea echipei optime.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar