testimonials

4 metode pentru a-ți face produsul mai valoros și dezirabil

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

testimonialsProbabil că îți consideri linia de produse cea mai bună de pe piață. La urma urmei, de-asta le vinzi! Și este ușor să cazi în capcana de a crede că, deoarece tu ai înțeles beneficiile, valoarea este evidentă pentru toată lumea. Dar nu e cazul, de obicei. Și, pur și simplu recitând o listă lungă de caracteristici și beneficii, vei rata probabil vânzarea. Este nevoie de un agent de vânzări experimentat pentru a evidenția produsele într-un mod în care să le facă să pară valoroase și de dorit de către clienți. Iată câteva sfaturi pentru a face produsele să fie astfel pentru clienți, sfaturi oferite de Direct Selling Education Foundation:

1. Fă oamenii să vorbească. Cu cât mai mulți oameni poți să faci să vorbească despre produsele tale, cu atât mai valoroase și de dorit vor părea. Deci, atunci când clienții sunt mulțumiți cu produsele tale, cere-le să spună unui prieten. Oferă-le mai mult decât experiența serviciului, fă-le surprize care să-i facă să le spună tuturor prietenilor lor de pe Facebook să cumpere de la tine. Înregistrează clipuri video ale clienților folosind produsele (sau cere-le lor să le filmeze) și oferă-le celorlalți prin profilele de mass-media socială. Postează mărturii de la clienții mulțumiți pe pagina ta de Facebook și pe site, astfel încât oamenii să vadă cât de bune sunt produsele. Fă concursuri în care oamenii să trimită fotografii cu ei înșiși, folosind produsele tale și să partajeze imaginile pentru prietenii lor. Este o trăsătură umană să dorești să ai ceea ce alții au și le place. Valorifică asta pentru a construi dorința pentru produsele comercializate.

2. Sari peste lista lungă de caracteristici. Prezentând prea multe caracteristici și beneficii poți plictisi clientul sau poate să devină copleșit, astfel încât acesta să nu mai cumpere nimic. În schimb, ascultă cu atenție clientul și pune întrebări care să te ajute să afli ceea ce este important pentru el. Apoi, ai posibilitatea de a evidenția doar caracteristicile care sunt cele mai relevante pentru acel client specific, ceea ce face ca produsul tău să pară cel mai valoros pentru el.

3. Evidențiază ușurința în utilizare. Cu cât mai ușor poți face produsul să pară a fi de utilizat, cu atât mai valoros va fi în ochii clientului. Desigur, nu vei denatura în nici un fel produsul tău, dar informarea clientului cu privire la modul de utilizare a produsului, astfel încât acesta să nu trebuiască să descopere singur mai târziu, îl va ajuta să ia decizia de cumpărare. Mai degrabă decât să se bazeze pe instrucțiunile care vin în cutie, au avut deja un agent de vânzări educat care și-a făcut timp pentru a-i explica produsul și i-a arătat cât de ușor este de folosit. Asta “bate” oricând un magazin fără nume, fără chip, cu angajați mai puțin instruiți, și va crește șansele să obții vânzarea.

4. Oferă un test. Oamenilor le place să încerce înainte de a cumpăra, așa că atunci când este posibil, oferă oamenilor șansa de a testa produsele fără risc. Oferă garanția banilor înapoi sau folosește mostre pe care le pot încerca înainte de a cumpăra. Când îi lași pe oameni să folosească întâi produsul, ei pot constata cât de valoros este, ceea ce crește probabilitatea ca ei să cumpere, pentru că s-a integrat în rutina lor.

Atunci când clienții au șansa de a utiliza și înțelege produsele, este mult mai probabil să le cumpere pentru ei și să le spună prietenilor lor.

Sursa: DSEF

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar