3 sfaturi vitale de la experți în PR care au „supraviețuit” anului 2017

3 sfaturi vitale de la experți în PR care au „supraviețuit” anului 2017

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

3 sfaturi vitale de la experți în PR care au „supraviețuit” anului 2017 3 sfaturi vitale de la experți în PR care au „supraviețuit” anului 2017 sunt, prin selecție, cele care se aplică foarte bine și celor care doresc să crească organic în universul MLM și direct sales.

A fost un an aglomerat pentru profesioniștii din PR: Uber a făcut câteva manevre greșite, care au dus în cele din urmă la demisia lui Travis Kalanick din funcția de CEO; United Airlines a fost surprinsă în timp ce debarca agresiv un pasager care a refuzat să își cedeze locul dintr-un avion supra-aglomerat; Dove a fost forțată să facă curățenie după mizeria lăsată de un ad cu substraturi rasiste; a apărut o listă, care continuă să crească, cu personalități acuzate de hărțuire sexuală, inclusiv Matt Lauer, și care au fost concediate sau și-au ruinat carierele. Iar lista cu evenimentele neplăcute din 2017 poate continua.

Desigur, Relațiile Publice (PR) nu înseamnă doar gestionarea situațiilor de criză. Unele dintre cele mai bune părți ale acestui tip de job sunt evitarea unui asemenea dezastru sau, și mai bine, distribuirea și diseminarea de știri (vești) pozitive.

Pentru a sărbători punctele tari ale acestui an și a învăța din cele slabe, cei de la Forbes au întocmit o listă cu 23 de sfaturi din partea experților în PR din Consiliul de Comunicare Forbes. Iată esența a ceea ce au ei de spus despre relațiile publice din 2017.

3 sfaturi vitale de la experți în PR care au „supraviețuit” anului 2017

1. Temelia PR-ului (și nu numai) ar trebui să fie întotdeauna oamenii
„PR înseamnă relații cu oamenii”, spune Judy Herbst, director de marketing și PR pentru Worthy. „Deși există multe instrumente la îndemână care-ți fac viața mai ușoară, ceea ce face diferența este felul în care relaționezi cu oamenii. Conexiunea personală rămâne rădăcina PR-ului. Comunică. Ascultă. Cunoaște-ți publicul cheie. Află totul despre el.”

2. Înțelege puterea de penetrare a comunității
Pentru că atât în PR, cât și în direct sales jobul se reduce, practic, la același lucru – micșorarea golului de comunicare dintre o companie și public, implicarea în comunitate contribuie la construirea încrederii și familiarității.

3. Fii proactiv, nu reactiv.
Dacă o companie este cunoscută numai pentru evenimente neplăcute, atunci oamenii care o reprezintă nu își fac datoria. De aceea, reprezentanții companiei nu trebuie să aștepte ca drobul de sare să pice, ci trebuie să fie proactivi în menținerea unei imagini pozitive asupra companiei, rețelei, produsului etc și în contracararea pro-activă a unei posibile crize. Păstrează legătura cu clienții și reprezentanții constant, păstrează legătura cu compania mereu. Nu aștepta căderea drobului de sare, fă tot ce îți stă în putință pentru a evita și preveni astfel de evenimente.

Citește și 3 sfaturi simple pentru crearea unui brand eficient.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar