3 sfaturi pentru succesul în direct sales, de la un lider de top din Avon

3 sfaturi pentru succesul în vânzări directe, de la un lider de top din Avon

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

3 sfaturi pentru succesul în direct sales, de la un lider de top din AvonAzi, există peste 10.000 de companii de direct selling în toată lumea care au venituri de sute de miliarde de dolari. Potrivit Asociației de Direct Selling, peste 5.000 de oameni se alătură zilnic companiilor de network marketing, fie din dorința de a-și suplimenta veniturile, fie pentru că vor să se dedice complet acestei încercări.

În cadrul industriei de vânzări directe, Avon este una dintre cele mai vechi și cele mai mari companii. A fost fondată cu numele Compania de Parfumuri California în 1886, cu mult înainte ca femeile să aibă dreptul de a vota. Modelul său unic de business a oferit femeilor oportunitatea de a obține un venit independent. Compania și-a schimbat numele și logo-ul în Avon în 1929.

Betty Palm și-a început cariera în direct selling ca intern în PR la Avon, iar azi este Președinte Social Selling la Noul Avon. De-a lungul carierei sale, a ocupat funcții importante la Tupperware, Pampered Chef, Mars și Jones Apparel, apoi a ajuns înapoi la compania la care a început. Ea consideră că ascensiunea ei rapidă în industrie se datorează curajului său.

„Să fii dispus să riști și să încerci lucruri care nu au mai fost încercate”, spune Betty Palm. Ea împărtășește, dincolo de curajul care o caracterizează și care a ajutat-o enorm în carieră, trei sfaturi pe care, dacă le urmezi, ajungi cu câțiva pași mari mai aproape de succesul în industria direct selling.

Sfatul #1: Oamenii de vânzări trebuie să înceapă prin a se îndrăgosti de produs

Drept urmare, spune Betty Palm, „devin un produs al produsului și astfel știu cum să recomande produsul. Sunt utilizatori ai produsului, au propriile lor experiențe cu produsul pe care le pot împărtăși.” Palm consideră că a-ți păsa de nevoile clientului este vital, iar a fi capabil să te raportezi la ele și să recomanzi ceva ce știi că funcționează din experiență personală este unul dintre cele mai bune moduri de a vinde.

Sfatul #2: Fii mereu pregătit să vinzi

„Le (n.r. – celor din direct sales) pasă de nevoile clienților și satisfacerea lor”, subliniază Palm. Să îți înțelegi funcția ca fiind una care furnizează un serviciu valoros este cea mai bună abordare a unei vânzări. Tu, ca distribuitor, ești cel care satisface o nevoie sau cel care furnizează înainte de toate informații, apoi un om de vânzări.

Sfatul #3: Ascultă

„Dacă ar trebui să faci sinteză într-o propoziție: sunt buni ascultători. Sunt întotdeauna atenți la indiciile pe care le lasă clientul lor sau membrul echipei lor.” Oamenii lasă deseori indicii care le indică dorințele sau nevoile și este important să asculți activ pentru că niciodată nu poți ști de unde „sare” o vânzare. „Poate fi un client care caută cadoul perfect pentru sărbători sau pentru alte persoane din viața sa, de la babysitter la cel care îi face cumpărăturile, dacă există o nevoie pentru obiecte care ar putea fi cadouri, sunt atent și ascult”, spune Palm. Deseori, oamenii nici nu realizează că sunt în căutarea unui lucru până când tu nu îi asculți și le oferi sugestii inteligente.

Sursă: huffingtonpost.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar