Semne de avertisment în coordonarea afacerii

Semne de avertisment în coordonarea afacerii. Nu le ignora

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Semne de avertisment în coordonarea afaceriiSemne de avertisment în coordonarea afacerii apar mereu, dar le iei în seamă când trebuie, le vezi mereu, le tratezi cu amploarea adecvată? Atât managerii companiilor de direct selling, cât și liderii de marketing network lucrează în aceeași direcție: maximizarea productivității și volumului afacerii. Pe parcurs, apar anumite semne și simptome care indică faptul că lucrurile nu merg în direcția corectă. Unele probleme pot fi trecătoare și nu afectează considerabil afacerea, dar unele sunt critice. Să faci diferența între cele două necesită o atenție ridicată la semnele de avertisment care devin vizibile în numere.

Iată o listă cu zonele unde se pot observa semne de avertisment semnificative:

Numărul de membri noi
Nou-veniții sunt factorul vital al unei afaceri de direct selling. Ei înseamnă creștere. Vezi dacă există o scădere în fluxul acesta.

Numărul celor care renunță
Unii dintre membrii care activează pe teren vor părăsi organizație dintr-o varietate de motive. Acest lucru e inevitabil. Totuși, nu este deloc bine dacă tendința în ceea ce-i privește este în creștere, în special ca raport la numărul existent de vânzători direcți.

Membri noi vs. Membri care renunță
Ca o regulă de bază, numărul celor care se alătură organizației trebuie să fie mai mare decât al celor care o părăsesc într-o perioadă anume. Opusul arată ca acea organizație se micșorează.

Activitatea vânzătorilor direcți noi
Poate exista o tendință în scădere în ceea ce privește vânzările făcute de membrii noi. Asta se poate manifesta prin mai puține comenzi plasate sau comenzi de valoare medie reduse în volum. Cea mai rea situație este când se constată un declin în ambele.

Mărimea comenzii medii
Într-un an, cel mult, noile start-up-uri stabilesc mărimea unei comenzi în baza statisticilor precise. O tendință în scădere în această privință reprezintă un semnal de alarmă. Fie produsele nu mai sunt la fel de atractive, fie organizația nu îi motivează suficient să fie prezenți pe piață.

Citește restul semnalelor de avertizare în ceea ce privește parcursul afacerii tale pe worldofdirectselling.com.

În cazul în care încă nu știi exact ce să faci pentru a-ți face viața să prospere s-ar putea ca acest plan să te ajute.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar